Zpracování mezd
Komplexní služby zpracování a zaúčtování mezd pro firmy a živnostníky v Brně. Přesné, důkladné a v souladu s aktuálními právními normami.
-
Výpočet mezd a odvodů:
Výpočet hrubé mzdy, odvodů na sociální a zdravotní pojištění a dalších povinných odvodů. -
Evidence zaměstnanců:
Udržujeme aktuální databázi všech vašich zaměstnanců včetně všech potřebných detailů. - Příprava a podání přehledů na zdravotní a sociálních pojištění - Pravidelné podávání povinných výkazů.
- Zastupování před sociálními a zdravotními pojišťovnami
-
Zajišťujeme veškerou komunikaci s úřady
v oblasti mezd a zaměstnaneckých odvodů. - Zpracování benefitů, bonusů, nároků a výhod
- Řešíme vše od dovolených, nemocenské požitky až po další výhody a benefity pro zaměstnance.
-
Poradenství v oblasti mzdové legislativy.
Aktuální informace o změnách v mzdové legislativě a doporučení pro vaši firmu. - Aktuální informace o změnách v mzdové legislativě a doporučení pro vaši firmu.
V dnešní rychle se měnící podnikatelské době je zpracování mezd ideálním řešením pro firmy, které hledají flexibilitu, odbornost a efektivitu v účetnictví.
Připravíme a zpracujeme všechny potřebné doklady pro vaše účetnictví.
Jak to funguje?
Počáteční konzultace:
Diskutujeme o vašich potřebách, počtu zaměstnanců a specifikách mzdového procesu.
Nastavení mzdového procesu:
Připravíme vše potřebné pro plynulý průběh zpracování mezd ve vaší firmě.
Měsíční zpracování mezd:
Kalkulace mezd, výpočty odvodů a všechny potřebné přehledy a vystupy.
Komunikace s úřady:
Zajišťujeme komunikaci a zastupujeme vás před relevantními institucemi.
Aktualizace a revize
Poskytujeme pravidelné reporty a kontrolujeme správnost zpracování mezd.
Let zkušenosti
12 +
Podaná přiznání
7210+
Zpracovaných mezd
11300+
Ceník účetnictví
Každý podnikatel má své specifické potřeby a nároky na účetnictví. Na začátku spolupráce společně probereme vaše potřeby a na základě toho vám nabídneme měsíční částku, která odpovídá tomu, co od nás očekáváte.
Tyto částky nejsou pevně dané – společně je pravidelně přehodnocujeme a upravujeme, abychom co nejlépe vyhověli vašemu aktuálnímu rozsahu podnikání a jeho specifikům. Vždy se snažíme jít s vámi ruku v ruce k oboustranné spokojenosti.
od 1.500 Kč/měsíc
Malý podnikatel
- Do cca 15 dokladů za měsíc.
- Komplexní měsíční zpracování vašich dokladů.
od 2.500 Kč/měsíc
Plátci DPH
- Do cca 30 dokladů za měsíc.
- Komplexní měsíční zpracování vašich dokladů vč. elektronického podání DPH, KH, SH.
od 1.500 Kč/měsíc
Mzdová agenda
- Komplexní zpracování mzdových dokladů.
- Elektronické podání přehledů a výkazů pro zaměstnance a úřady.
Naše služby
Kontakt
Chcete si s námi sjednat schůzku nebo máte jakýkoliv dotaz?
Neváhejte nás kontaktovat.
Jednatel:
Tomáš Menčík
Telefon:
Email:
Adresa:
Veslařská 153/136, 637 00, Jundrov