Vedení účetnictví Brno
- Vedení účetnictví a daňové evidence
- Evidence a zpracování závazků a pohledávek
- Evidence majetku
- Příprava platebních příkazů
- Zpracování mzdové agendy
- Zastupování při kontrolách
- Daňové poradenství
Jak to funguje?
První kontakt:
Zavolejte nám nebo vyplňte online formulář na našem webu.
Osobní konzultace:
Společně probereme vaše potřeby, očekávání a konkrétní požadavky na účetnictví a reporting.
Přizpůsobení vašim potřebám:
Seznámíme se s programy a nástroji, které již používáte.
Navrhneme řešení na míru, včetně integrace s vašimi stávajícími systémy.
Zahájení spolupráce:
Pravidelné účtujeme Vaše doklady vytváříme účetní výkazy a zajistíme daňová přiznání.
Zavedeme optimální procesy pro zajištění efektivní a pravidelné komunikace.
Komunikace s úřady:
Zařídíme za vás veškerou komunikaci s úřady a zastupujeme vás při kontrolách.
Průběžné sledování a zpětná vazba:
Sledujeme vaše účetní záznamy, aktualizujeme postupy podle vašeho růstu a poskytujeme vám pravidelné
reporty.
Vyžadujeme vaši zpětnou vazbu a neustále vylepšujeme naše služby pro vaše měnící se potřeby.
Let zkušenosti
12 +
Podaná přiznání
7210+
Zpracovaných mezd
11300+
Ceník účetnictví
od 1.500 Kč/měsíc
Malý podnikatel
- Do cca 15 dokladů za měsíc.
- Komplexní měsíční zpracování vašich dokladů.
od 2.500 Kč/měsíc
Plátci DPH
- Do cca 30 dokladů za měsíc.
- Komplexní měsíční zpracování vašich dokladů vč. elektronického podání DPH, KH, SH.
od 1.500 Kč/měsíc
Mzdová agenda
- Komplexní zpracování mzdových dokladů.
- Elektronické podání přehledů a výkazů pro zaměstnance a úřady.
Naše služby
Kontakt
Chcete si s námi sjednat schůzku nebo máte jakýkoliv dotaz?
Neváhejte nás kontaktovat.
Jednatel:
Tomáš Menčík
Telefon:
Email:
Adresa:
Veslařská 153/136, 637 00, Jundrov